20 لوگوی متحرک جذاب برای الهام بخشیدن به طراحان


لوگوی حرکتلوگوی متحرک چیست و چه کاربردی دارد؟

لوگوی متحرک یا به عبارتی حرکت لوگو ، نسخه متحرک و م logoثر یک لوگوی ثابت است ، اما این خاصیت متحرک سازی یا متحرک سازی لوگو چندان ساده و غیرقانونی نیست و دارای چارچوبی است که در مارک های مختلف تعریف شده است.
برای اینکه یک نسخه متحرک از لوگوی خود داشته باشیم ، بهتر است قبل از طراحی یک لوگوی ثابت استانداردها را رعایت کنیم تا هنگام متحرک سازی مشکلی نداشته باشیم. البته سبک های جدید طراحی لوگو که عمدتا مسطح و بسیار ساده و مینیمال هستند ، انیماتور را آزاد می گذارد.

مزیت جابجایی آرم ها یا آرم های متحرک

لوگوها و علائم تجاری ثابت و مکان آنها برای عموم مردم شناخته شده است ، و لوگوی صد در صد ثابت یک برند معروف بسیار بیشتر در رسانه ها و لوازم چاپی استفاده می شود ، اما در چند مکان لوگوهای حرکتی ظاهر می شود ، مانند: تبلیغات تلویزیونی و تیزرهای تبلیغاتی ، استفاده در شبکه های اجتماعی و بنرهای تبلیغاتی در داخل اینترنت و فضای مجازی ، که چندین برابر برای بیننده جذاب خواهد بود.

اگر شما یک طراح یا مشتری هستید که به دنبال یک ایده جذاب برای انیمیشن برای لوگوی خود هستید ، مکان مناسبی را انتخاب کرده اید. در این مقاله ، از شما دعوت می کنیم که به لوگوهای متحرک زیر توجه کنید و به آنها قدرت بیشتری برای ارسال پیام و جذب مشتری بدهید تا از آرمهای ثابت یاد بگیرید و از آنها الهام بگیرید.

فروشگاه اینترنتی آمازون:

در این لوگو ، خطی از A تا Z کشیده شده است که همان لبخند را نشان می دهد و ما می توانیم قصد طراح را برای فروش همه کالاها از 0 تا 100 و ارائه خدماتی که در خود لوگو نشان می دهید ، تعریف کنیم.

موزیلا فایرفاکس:

این مرورگر محبوب روباهی را نشان می دهد که زمین را احاطه کرده و امکان انتقال داده ها را در سراسر جهان فراهم کرده است. روباه نشان دهنده سرعت ، پنهان شدن و محافظت از این مرورگر است.

گوگل:

این نام نیازی به معرفی ندارد. این انیمیشن عملکرد رنگ ها و حرکت تجاری را به بهترین شکل نشان می دهد.

اینتل:

بهترین شرکت تراشه و ریزپردازنده تجاری است ، این انیمیشن نشان می دهد که این شرکت پردازنده های تبلت ، رایانه و تلفن همراه تولید می کند.

پادشاه برگر:

این لوگوی متحرک به صورت تکه تکه و در سه بعد متحرک شده است ، در این لوگو متحرک لوگو را نشان می دهد و تکه تکه شدن یک غذا واحد بیننده را نشان می دهد.

فدرال اکسپرس:

FedEx به عنوان یکی از برجسته ترین خدمات حمل و نقل بسته بندی شده و اقلام پستی در سراسر جهان شناخته می شود که از پیکان موجود در این لوگوی متحرک برای نشان دادن خدمات و حرکت سریع و ایمن خود استفاده می کند. محتوا متناسب نیست.

فیلم هایپ:

این لوگوی متحرک حول یک بلندگو می چرخد ​​، این شرکت در تولید فیلم و دورین فعال است.

توجه: (به دلیل حجم بالای تصاویر ، مطالب در 2 صفحه ارائه شده است)

دیدگاهتان را بنویسید