موتور جستجو You.com یک ربات چت مشابه ChatGPT را در دسترس قرار داده است


موتور جستجو You.com این شرکت که سال گذشته با ادعای ارائه گزینه های سفارشی سازی بیشتر نسبت به رقبای خود راه اندازی شد، اخیراً یک ربات چت مانند ChatGPT را در وب سایت خود معرفی کرد که می تواند با کاربران چت کند و به سؤالات آنها پاسخ دهد. البته همه پاسخ ها به این چت بات درست نیست.

به گزارش CNET، چت بات جدید You.com نامگذاری شد YouBot این بسیار شبیه به چت بات ChatGPT است که اخیراً شهرت زیادی به دست آورده است. البته، You.com می‌گوید ربات چت آن‌ها نیز می‌تواند به سوالات روز پاسخ دهد. به عنوان مثال، YouBot می تواند بگوید که چه تیمی قهرمان جام جهانی 2022 قطر می شود، در حالی که اطلاعات ChatGPT به سال گذشته محدود شده است.

AI YouBot می گوید که این یک مدل زبان بزرگ با مجموعه ای از منابع متنوع است، از جمله متون آنلاین، کتاب و گفتگو آموزش دیده. سپس You.com از این اطلاعات برای ایجاد متون روان که شبیه مکالمات انسانی است استفاده می کند و قادر به پاسخگویی مناسب به سوالات کاربران است. این چت بات بدیهی است که به طور مداوم در حال توسعه و بهبود است تا پاسخ های بهتری به کاربران ارائه دهد.

چت بات YouBot نیز دارای اشکالاتی است

با این حال، پاسخ های YouBot همیشه درست نیست. به عنوان مثال، در جزئیات پاسخ به این سوال که کدام تیم قهرمان جام جهانی 2022 شد، این چت بات محل برگزاری و تاریخ مسابقات را درج می کند. اشتباه اعلام می کند. ChatGPT در گذشته نیز به دلیل انتشار اطلاعات نادرست مورد انتقاد قرار گرفته است. هر دو برنامه داده های خود را از وب دریافت می کنند و بسیاری از این داده ها حاوی خطا هستند.

این چت ها بخشی از موج جدید دنیای فناوری در استفاده از هوش مصنوعی برای خلق آثار بصری و نوشتاری است. این محصولات به سرعت محبوبیت پیدا کردند، اما با آنها نیز مشکل داشتند. هر دو مدل زبان نمونه های اولیه مدل های آینده هوش مصنوعی هستند. با این حال، یکی از بنیانگذاران You.com معتقد است که راه اندازی YouBot در این وب سایت می تواند آنها را از گوگل بودن

دیدگاهتان را بنویسید