دومین آزمون دانشگاه تهران فردا به صورت «حضوری» برگزار می شود



با اعلام استاندار تهران مبنی بر تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه های تهران در روز شنبه 3 دی ماه، برخی از دانشگاه های تهران تصمیمات مدیران خود را برای برگزاری آزمون فردا اعلام کردند.

به گزارش ایسنا، استانداری تهران عصر امروز از تعطیلی دانشگاه های تهران در روز شنبه سوم دی ماه خبر داد. با توجه به ابلاغ همزمان این حکم استاندار، با ایام برگزاری امتحانات کنکور در دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی تصمیمات متفاوتی گرفتند.

دانشگاه شهید بهشتی

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی، امتحانات نهایی نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 این دانشگاه بر اساس برنامه ریزی های قبلی به صورت حضوری برگزار می شود.

بر اساس این تصمیم، دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی این مرکز آموزشی موظفند در آزمون هایی که روز شنبه 3 دی ماه برگزار می شود، «هم اکنون» شرکت کنند.

لغو امتحانات دانشگاه تهران

دکتر محمود کمره ای معاون آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد: آزمون هایی که قرار بود روز شنبه 3 دی ماه 1401 برگزار شود لغو شده و همزمان با روز شنبه 19 بهمن ماه برگزار می شود. “

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، بر اساس تقویم آموزشی این دانشگاه مقرر شد امتحانات نهایی نیمسال اول 1402-1401 در روز پنجشنبه 6 بهمن ماه یعنی آخرین روز پایانی سال 1390 به پایان برسد. امتحانات پایان ترم اول سال به دلیل تعطیلی روز شنبه 24 دی. آموزش فعلی تغییر کرده است.

دانشگاه خواجه نصیر: امتحانات همچنان ادامه دارد

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر نیز از برگزاری امتحانات در روز شنبه 3 دی ماه طبق برنامه قبلی خبر داد.

بر اساس این تصمیم، کلیه آزمون های دانشجویان این مرکز آموزشی با تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری «در محل» انجام می شود.

پایان فعالیت دانشگاه تربیت مدرس

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس نیز به دلیل تصمیم استاندار تهران مبنی بر تعطیلی دانشگاه ها در روز شنبه 3 دی ماه، امتحانات ترم پایان ترم را لغو کرد.

همچنین طبق اعلام دانشگاه تربیت مدرس کلیه فعالیت های اداری، آموزشی و پژوهشی این مرکز آموزشی تعطیل است.

لغو امتحانات دانشگاه علوم پزشکی تهران

کلاس های علوم پایه و «فیزیوپات» دانشکده پزشکی این مرکز آموزشی به صورت «حضوری» برگزار می شود. همچنین امتحانات روز شنبه 24 دی ماه این دانشکده لغو و در زمان دیگری برگزار می شود.

تعطیلی دانشگاه صنعتی شریف

بر اساس تصمیم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران، مرکز آموزشی دانشگاه صنعتی شریف روز شنبه 3 دی ماه تعطیل شد.

لغو امتحانات دانشگاه علامه طباطبایی

بر اساس تصمیم مسئولان دانشگاه علامه طباطبایی، تمامی واحدهای این دانشگاه روز شنبه 3 دی ماه تعطیل است. با توجه به تعطیلی دانشگاه علامه طباطبایی در آن روز، امتحانات روز شنبه 24 دی ماه لغو شده و آزمون های لغو شده روز دوشنبه 3 بهمن ماه برگزار می شود.

رهگیری ایسنا نشان می دهد که سایر دانشگاه های تهران از نیمه اول سال تحصیلی 81-1380 تصمیم به لغو یا برگزاری امتحانات نهایی گرفته اند.

گزارش در حال تکمیل است…

دیدگاهتان را بنویسید