دولت سعی کرد لایحه بودجه واقعی را تدوین کند



به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سیدابراهیم رئیسی یکشنبه شب در جلسه شورای دولت با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را برای تصویب این لایحه به کار گرفته است، اظهار کرد: این لایحه به طور کامل به تصویب رسیده است. بودجه وی باید به صورت واقع بینانه تدوین شود، «پرهیز از تورم» را محوری ترین موضوعی که در تنظیم بودجه سال آینده باید به آن پرداخته شود، برشمرد و گفت: دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا از هرگونه تصمیم و اقدامی که موجب تورم در کشور می شود، پرهیز کند. افزایش نقدینگی و خلق پول

رئیسی بر تسریع در تهیه برنامه هفتم توسعه تاکید کرد و افزود: دولت و مجلس با تلاش مضاعف به صورت تمام وقت کار خواهند کرد. بودجه و طرح توسعه به موقع تصویب شود.

در این جلسه اعضای شورای دولت نیز به آقای محمد کرمی به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان رای اعتماد دادند.

رئیسی با قدردانی از زحمات آقای مدرس حیانی استاندار سابق در توسعه سیستان و بلوچستان بر لزوم تداوم توسعه اقتصادی این استان تاکید و به استاندار جدید توصیه کرد: با بهره گیری از ظرفیت های انسانی متنوع سیستان و بلوچستان. و با حمایت همه اقشار، اقوام و مذاهب بر حل مشکلات اقتصادی تمرکز کرده و از کمک و همکاری اعضای شورای دولتی در این زمینه استفاده کنید.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت استان سیستان و بلوچستان در نقشه آمایش فضایی کشور افزود: داشتن مرزهای طولانی در استان برای ما فرصتی است و امیدواریم با مشارکت و گسترش مردم شاهد نشاط و پیشرفت سیستان و بلوچستان باشیم. رونق فعالیت های اقتصادی

رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود با تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، اخلاص، توجه و ایثار به کار مردم، شجاعت در دفاع از ولایت، استقامت در راه حق و حضور در عرصه های سیاسی و اجتماعی همراه با توجه به تعالی، خانواده را یکی از ویژگی های شخصیتی حضرت صدیقه طاهره (س) برشمرد و همگان را به پیروی از راه فاطمی توصیه کرد. از زندگی و اظهار داشت: مردم از دولتمردان فاطمی انتظار زندگی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید