گوگل در تبلیغات بیلبورد جدید خود بار دیگر از اپل خواست تا استاندارد پیام رسانی RCS را اتخاذ کند


گوگل کمپین #GetTheMessage خود را ادامه می دهد تا اپل را متقاعد کند که پروتکل پیام رسانی RCS را بپذیرد. این شرکت یک تبلیغ بزرگ با موضوع سال نو در لاس وگاس راه اندازی کرد تا غول فناوری کوپرتینویی را به سمت پذیرش استاندارد RCS سوق دهد.

گوگل در بیلبورد دیجیتال خود از اپل می خواهد که پروتکل پیام رسانی RCS را برای حل مشکل عکس ها و فیلم های بی کیفیت در پیام ها اتخاذ کند.

پس از نمایش پیامی مبنی بر درخواست اپل برای پذیرش RCS، گوگل از کاربران می خواهد که با هشتگ #GetTheMessage به کمپین کمک کنند.

به گزارش MacRumors، غول جستجوی اینترنتی کمپین #GetTheMessage را با راه اندازی وب سایتی در ماه آگوست راه اندازی کرد. این وب سایت مزایای RCS از جمله پشتیبانی از عکس‌ها و ویدیوهای با وضوح بالاتر، پیام‌های صوتی، امکان ارسال فایل‌های بزرگتر، واکنش‌های ایموجی بین پلتفرمی، چت‌های گروهی بهتر بین دستگاه‌ها و رمزگذاری بهبود یافته را توضیح می‌دهد.

گوگل حدود یک سال است که با راه‌اندازی یک وب‌سایت، ارسال پست در توییتر، بیلبوردها و موارد دیگر، تلاش می‌کند تا اپل را وادار به پذیرش پروتکل RCS کند. البته سازنده آیفون هنوز پاسخ مناسبی به گوگل نداده است تیم کوک مدیر عامل اپل اخیرا اعلام کرده است که RCS برای شرکتش در اولویت نیست. او می گوید:

من نمی بینم که کاربران در این مرحله از ما بخواهند که انرژی زیادی برای RCS بگذاریم.تیم کوک

اگرچه تمامی اپراتورها و سازندگان اصلی تلفن همراه از جمله موتورولا، تی موبایل، ورایزون، AT&T، سونی، سامسونگ، وان پلاس، نوکیا و غیره همگی از RCS پشتیبانی می کنند، اما اپل تنها شرکتی است که هنوز این پروتکل را بر روی آیفون های خود پیاده سازی نکرده است. . خوب.

دیدگاهتان را بنویسید