اکران فیلم «هیچکس منتظرت نیست» در مشهد آغاز می شود – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، مستند «هیچکس منتظرت هستم این نیست» محصول مرکز مستند سوره به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن اسلام زاده از دوشنبه 7 آذرماه تولید می شود فرافکنی از شهر مشهد شروع می شود.

با نزدیک شدن به زمان اکران این مستند، ماجرای بازداشتگاه زنان خوابیده در کارتون های میدان شوش اینجا تهران است تیزر این اثر که به تهیه کنندگی حسام حاجی پور ساخته شده بود رونمایی شد.

کشف «هیچکس منتظرت هستم این نیست که غربالگری های منطقه ای و رویداد محور در قالب برنامه رویش، دوشنبه 7 آذرماه ساعت 17:30 با حضور گروه مستند در پردیس هویزه مشهد به نمایش در می آید و سپس این مستند به مدت یک هفته ساعت 16 و 16 به نمایش در می آید. ساعت 20 این پردیس در سینما نمایش داده می شود.

مستند اجتماعی «هیچکس منتظرت هستم علاوه بر پرداختن به رنج زنان آسیب دیده، چالش های حاشیه نشینی و زندگی خیابانی را در رابطه با موضوع اصلی خود تعریف می کند.

این اثر حول محور شخصیت سپیده علیزاده و یکی از مشتریان سابقش به نام می چرخد من و در کنار موضوع اصلی و پرداختن به شخصیت این دو، به داستان هایی از زنان کارتون و ترک اعتیاد و معرفی الگوهای مناسب در توانبخشی این دو. چهره ها من پرداخت خواهم کرد.

نمایش “هیچ کس منتظرت هستم «نیست» توسط دفتر پخش «رویش» موسسه بهمنسبز اجرا می شود.

بازیگران این مستند شامل تهیه کننده و کارگردان: محسن اسلام زاده، فیلمبردار: علی محمد خانیکی، تدوین: سلما استادطراحی و آهنگسازی: محمدحسین ابراهیمی، آهنگساز: افشین عزیزی، صدابردار: حمیدرضا مجیدی، تصحیح رنگ و نور: یحیی محمدعلی، پژوهش: محسن فتاحی، دستیار کارگردان: محمدامین صدیقی مقدم، مشاور هنری کارگردان: علیرضا عطاریانی، مترجم : نوید خدایی، تهیه: ابوالفضل محمدپور، رویش سرپرست صدا و سیما: سید محمد نیاکی، تبلیغات: ملیکا راد، روابط عمومی: سپیده شریعت رضوی، پیمانکار پروژه: فرهنگسرای میثاق و مرکز مستند تولید سوره.

دیدگاهتان را بنویسید