هفت لوگوی خودرو که به Flat Design بازگشت


هفت مارک خودرو که Flat Design را انتخاب کردند

در دهه های 80 و 90 ، لوگوهای سه بعدی در شرکت های خودروسازی بسیار محبوب بودند چون این را ساخته است لوگو شبیه بدنه فلزی روی بدنه خودرو است ، اما چند سال پیش به دلیل ارتباطات دیجیتالی و علاقه صاحبان مشاغل به طرح های مینیمالیستی ، به مرور زمان از لوگوهای سه بعدی و لوگوهای مسطح آنها به عنوان مثال به هفت اتومبیل مراجعه کردند طراحی تخت آنها برگشتند و ما بررسی می کنیم.

لوگوی فولکس واگن

فولکس واگن

فولکس واگن یک شرکت خودروسازی آلمانی است که در سال 1930 بنا به درخواست رهبر وقت آلمان نازی آدولف هیتلر تاسیس شد و می خواست خودرویی تولید کند که عموم مردم بتوانند آن را خریداری کنند ، از این رو نام فولکس واگن آلمانی به معنی خوردن مردم است. در سپتامبر 2019 ، فولکس واگن لوگوی خود را که در سال 2000 به صورت سه بعدی طراحی کرده بود ، به یک طرح مسطح تغییر داد.

لوگوی Mini Miner

مینی

مینی ، که در ابتدا توسط شرکت موتور بریتانیا ساخته شد و سپس با همکاری شرکت هایی مانند BMW (1959 تا 2000) تولید شد ، همچنین اولین خودرویی در دهه 1960 بود که به عنوان نماد انگلیس در جهان شناخته شد. در سال 1994 ، این حق رای توسط BMW خریداری شد و یکی از اولین مارک هایی بود که لوگوی خود را از 3D به Felt Design تغییر داد.

لوگوی BMW

بی ام و

یک شرکت معروف آلمانی که در بین جوانان از محبوبیت بیشتری برخوردار است و یکی از تولید کنندگان خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان است. دفتر مرکزی آن در مونیخ است و در زمینه تولید موتورهای هواپیما فعال است. این شرکت همچنین صاحب خودروهای رولزرویس موتورز و مینی ماینر است و خطوط تولید در آلمان ، برزیل ، چین ، هند ، آفریقای جنوبی ، انگلستان و ایالات متحده دارد. بی ام و لوگوی خود را با طراحی جدید و شفاف دوباره طراحی کنید طراحی تخت تغییر کرد.

لوگوی سیتروئن

سیتروئن

سیتروئن یک شرکت خودروسازی فرانسوی است که برای ما ایرانی ها بیشتر شناخته شده است. این شرکت اولین خودروساز خارج از ایالات متحده بود که هشت سال پس از تأسیس به بزرگترین خودروساز در اروپا و چهارمین خودروساز جهان تبدیل شد. برای ساده سازی ، سیتروئن در سال 2009 با یک فرایند طراحی مسطح موافقت کرد و از یک رنگ واحد برای ایجاد موقعیت های گرافیکی جدید استفاده کرد تا انگیزه جدیدی به آن بدهد. نام تجاری متاسف.

لوگوی نیسان

نیسان

یک شرکت غذایی ژاپنی که مقر آن در یوکوهاما است. رنو از سال 1999 سهامدار عمده این شرکت بود و تا سال 2008 44 درصد از سهام این شرکت را در اختیار داشت و در سال 2012 ششمین خودروساز بزرگ جهان شد. این شرکت دارای لوگوی خاص خود است لوگوی تخت با حفظ نام شرکت در مرکز ، جعبه مستطیلی که NISSAN در آن نوشته شده بود را حذف کرد و جعبه بسته را به طرز هوشمندانه ای از هر دو طرف باز نگه داشت تا مفهوم جدیدی از تنوع و گسترش تولید ایجاد شود. شامل لوگو همه این تغییرات به گونه ای انجام شد که تغییرات زیادی در مشتریان و طرفداران ایجاد کرد هویت بصری نام تجاری به نیسان احساس نکنید و وفادار بمانید زیرا این اولین بار است که نیسان لوگو و هویت بصری خود را پس از 20 سال تغییر می دهد.

لوگوی آئودی

آئودی

این شرکت نیز مانند بی ام و محصول یک شرکت خودروسازی آلمانی است و یکی از تولیدکنندگان به نام خودروهای لوکس است. دفتر مرکزی آن در اینگولشتات ، بایرن ، آلمان قرار دارد و مدلهای آن در آن مستقر هستند 9 کارخانه در 8 کشور اروپایی آن تولید می شود. از سال 1964 زیرمجموعه فولکس واگن بوده است.
آئودی ، به همراه مرسدس بنز و بی ام و ، سه تا از مشهورترین خودروسازان لوکس آلمان در جهان هستند. لوگوی سه بعدی این شرکت طوری طراحی شده بود که ظاهراً از فلز براق ساخته شده بود ، اما آئودی تصمیم گرفت لوگوی خود را به لوگوی مسطح تغییر دهد تا هویت بصری آن برای بینندگان بیشتر قابل درک شود.

لوگوی جدید تویوتا

تویوتا

خودروساز یک شرکت چند ملیتی است که اولین خط تولید آن در تویوتا (1937) توسط شخصی به نام کیشیرو تویودا بودا راه اندازی شد. این شرکت مالک مارک های Dina ، Deichaster ، Ceylon و Lexus است. این شرکت در بورس نیویورک ، لندن و ترکیه معامله می شود. TOYOTA جدیدترین خودروسازی است که به لوگوی مسطح قدیمی خود بازگشت.

دیدگاهتان را بنویسید