نقاط قوت و مثبت لوگوهای حرفه ای


شش مزیت داشتن لوگوهای حرفه ای

به نظر شما مهمترین و حیاتی ترین بخش بصری یک تجارت که برای مشتری کاملاً ملموس و قابل درک است چیست؟ پاسخ کاملاً روشن است. لوگو ، لوگو و علامت تجاری تنها الزامات طراحی هستند که از 0 تا 100 امور یک شرکت یا مارک را پوشش می دهند.
برخی از نام خانوادگی ، مانند bijan ، دارای نشان های نمادین هستند که در سراسر جهان شناخته شده است. مک دونالد زرد ، نماد توییتر ، لوگوی اپل و … همه نمونه هایی هستند که به محض دیدن لوگو بلافاصله قابل تشخیص هستند ، حتی اگر هرگز مشتری نبوده اید. در واقع ، لوگو ستون اصلی تجارت ما است و اگر به صورت خلاقانه و حرفه ای طراحی شود ، بخش بسیار بزرگ و مهمی از بار تجاری ما را به دوش می کشد.

1- یک لوگوی حرفه ای در مرحله اول جلوه ای زیبا به کسب و کار ما می بخشد

لوگو و نام شرکت شما اولین چیزی هستید که دیده می شوید و یک لوگوی قوی با طراحی حرفه ای به عنوان اولین قدم برای مشتری احتمالی کافی است. قلم ، رنگ ، اندازه و سبک لوگو آنها در مورد یک کسب و کار چیزهای زیادی می گویند.طراحی لوگو حرفه ای

یک طراح حرفه ای پیام اصلی شرکت شما را گرفته و آن را به نماد بصری تبدیل می کند تا بتواند توجه افراد را به خود جلب کند. درک اولیه مشتری در دنیای تجارت بسیار مهم است ، بنابراین با کمک طراحی لوگو حرفه ای می توانید بهترین تصویر و پیام را در ذهن مشتری حک کنید.

2- طراحی مفهومی با ایده ای خلاقانه

اگر طراح آماتور و مبتدی هستید ، بعید است ایده ها و مدیرانی مانند تیک مارک نایک به طور تصادفی به ذهن شما برسد و به احتمال زیاد ، اگر تصادفی حساب کنید ، مارک طراحی شده توسط شما یکی از لوگوهای برتر جهان بودن.لوگوی نایک

برای اطمینان ، برای دستیابی به چنین ایده و طرحی ، تلاش های بی شماری مورد نیاز است و احتمال موفقیت بسیار کم است ، اما اگر ایده خود را بر اساس مارک های موفقی مانند نایک ، آدیداس و پوما پایه گذاری کنید ، راه رسیدن به طرح نهایی این است: بسیار ساده تر. تبدیل می شود.

3- یک لوگوی موفق و چشمگیر می تواند کسب و کار شما را از طریق هویت بصری تغییر دهد

طراحی یک لوگوی خوب برای هر شغلی ضروری است زیرا پایه و اساس ایجاد یک نام تجاری بزرگتر است. لوگو و برند دو چیز جداگانه هستند ، اما یک لوگو نقش مهمی در شناسایی یک نام تجاری دارد.هویت بصری و لوگوی نایک

لوگو ، نام تجاری به یک نماد بصری تبدیل می شود تا مردم بتوانند مارک شما را در میان ده ها لوگو تشخیص دهند ، البته همه جنبه های مارک تجاری باید به یکدیگر مرتبط باشند. به عنوان مثال ، اگر نام خوب و طراحی لوگو حرفه ای دارید و تمام اصول هویت بصری را به درستی انتخاب و طراحی کرده اید ، می توانید گام های مناسبی را در جهت کسب و کار موفق بردارید.

4- نشان تجاری شما به شما در ایجاد یک تصویر حرفه ای کمک می کند

آژانس های تبلیغاتی موفق از طراحان آموزش دیده و خلاق استفاده می کنند تا از دیگر طراحان و رقبا در جذب یک مفهوم و تبدیل آن به یک فرم بصری استفاده کنند. طراحی لوگو و لوگو چندین سبک برای مشتریان وجود دارد که طراحان می توانند پیشنهاد دهند و طراحی مناسب برای اهداف تجاری شما را انجام دهند.لوگوی حرفه ای

طراحان می توانند آنچه را که برای اهداف تجاری شما مناسب است طراحی کنند. اگر در گذشته با برنامه های طراحی لوگو و وب سایت های آماده کار کرده اید ، مطمئناً می دانید که ایجاد لوگو با طراحی خلاقانه و حرفه ای آسان نیست و به تخصص ، تجربه ، ذهن خلاق و نرم افزارهای تخصصی و طراحان حرفه ای نیاز دارد. به ، یک علامت تجاری ماندگار و م effectiveثر است که به محض مشاهده ، تصویری جذاب و مفهومی در ذهن بیننده ثبت می شود.

5. شما می توانید از لوگوی حرفه ای خود برای بازاریابی نام تجاری خود در تمام رسانه ها استفاده کنید

شما مطمئناً از نام تجاری خود در بسیاری از رسانه ها و رسانه های مختلف استفاده می کنید ، به عنوان مثال رسانه های چاپی ، بیلبوردهای محیطی ، تیزرهای تبلیغاتی ، تبلیغات مجلات ، نمایشگاه ها و کنفرانس ها ، زیرا نام تجاری شما باید از تمام استانداردهای یک برند موفق و قوی برخوردار باشد. بسته به دلایل ذکر شده یا نام تجاری ، برند شما باید دارای قابلیت های زیادی مانند استفاده از لوگو در قالب های مختلف و نرم افزارهای گرافیکی باشد.لوگو در رسانه ها

لوگوی شما باید از کوچکترین اندازه مانند نشان سینه تا بیلبورد تبلیغاتی 10 متری دارای شناخت و انعطاف پذیری بالایی باشد و همچنین در انتخاب رنگ شرکت باید توجه داشت که لوگوی شما در دو حالت rgb و cmyk فاقد از نظر بصری بسیار تغییر کرد بودن. به عنوان مثال ، لوگوی شما در تبلیغات تیزری یا رسانه های چاپی نباید تغییر رنگ شدیدی را نشان دهد. به یاد داشته باشید برای اینکه مشتریان هدف و عموم مردم لوگو و نام تجاری مارک شما را به سرعت و به مدت طولانی به خاطر بسپارند ، باید دارای بالاترین ثبات بصری و رنگی باشد.

6- بازده سرمایه گذاری خود را مشاهده خواهید کرد

استخدام طراح حرفه ای یا برون سپاری طرح لوگو به یک آژانس تبلیغاتی معتبر و گران قیمت ممکن است هزینه اضافی به نظر برسد ، به ویژه برای یک کسب و کار نوپا ، اما این یک سرمایه گذاری بسیار ارزشمند و بلند مدت است. یک لوگوی کارآمد به برند شما اعتبار می بخشد ، اگر این لوگو بدون نقص طراحی شده باشد ، مشتریان بازار هدف را جذب خواهید کرد.لوگوی ویرجین

طراحی لوگوی حرفه ای به مشتریان کمک می کند تا دریابند که صاحبان کسب و کار و برند شما جدی و آینده نگر هستند و به شما اعتماد خواهند کرد و در عوض به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

وفاداری به یک نام تجاری یا نام تجاری یکی از مواردی است که رویای هر برندی است و هست ، بنابراین به محض اعتماد مشتریان ، وفاداری آنها را به دست خواهید آورد ، بنابراین یک لوگوی قوی و مناسب می تواند اعتماد ، امنیت را برای مشتری ایجاد کند. و این یک روند صعودی خواهد بود و مطمئناً اگر اصول را رعایت کنید ، خواهید دید که هزینه طراحی که برای آرم و هویت بصری برند خود پرداخت کرده اید در مقایسه با درآمد شما بسیار ناچیز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید