نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی لوگو


انتخاب بهترین شرکت طراحی لوگو

یک لوگوی خوب انتخاب کنید این کار برای بسیاری از صاحبان مشاغل به تنهایی بسیار دشوار است ، در حال حاضر یافتن بهترین شرکت طراحی لوگو در میان همه این طراحان و شرکت ها (به دور از خوشحالی) صد برابر فرآیندی سخت است که نیاز به تجربه و کمی دانش بازار دارد. تقاضا امروز.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال یک شرکت متعهد و شغل مناسب در عین تکنیک و خلاقیت هستید ، تا انتهای مقاله با ما باشید ، مطمئن باشید نکاتی را خواهید آموخت که بی توجه نخواهد بود ، و اگر هزینه می کنید ، بهترین طراحی لوگو را دریافت کنید. شما از ابتدا خواهید گفت که منظور ما این نیست که شما باید ما را انتخاب کنید. ما اصول انتخاب طراح را به شما آموزش می دهیم. انتخاب با شما

برای یافتن طراح لوگو یا شرکت طراحی لوگو مناسب برند یا موسسه شما ، باید تعدادی از استانداردها و شرایط را برای انتخاب خود در نظر بگیرید که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

1- شرکت منتخب باید دارای وب سایت باشد

یک آژانس و شرکت تبلیغاتی را انتخاب کنید که حتماً یکی از آنها را داشته باشد وب سایت معتبر و به روز است و شرکت هایی را که رابطه خوبی با دنیای مجازی ندارند حذف کنید. اگر می گویم وب سایت و نه اینستاگرام و است ، به این دلیل است که وب سایت یک شرکت معتبر باید آدرس ، شماره تلفن ، گالری نمونه کارها و مشتریان شرکت را داشته باشد و طبیعتاً شرکت باید هزینه ای را پرداخت کند تا در رقابت باقی بماند و همیشه به روز. اما صفحات رسانه های اجتماعی این مزایا را ندارند و بیشتر اوقات با یک نفر هستید. نمی توان انتظار داشت که شرکت های تبلیغاتی که به طور سنتی به فعالیت خود ادامه می دهند به روز شوند و سبک طراحی لوگو آنها هنوز از المان ها و قوانین دهه هفتاد پیروی می کند.

2- رتبه بندی گوگل مبنای بهترین طراح نیست

به انتخاب شرکت طراحی لوگو انتخاب 100٪ خود را بر اساس رتبه بندی و صفحات گوگل قرار ندهید ، زیرا شرکتی که فقط سئوی خوبی دارد یا در طراحی لوگو از طریق تبلیغات گوگل رتبه های برتر را کسب کرده است لزوماً تنها با رتبه بالا نمی تواند طراح لوگو خوب و حرفه ای باشد. به شاید شرکت هایی با طراحان بسیار خلاق و حرفه ای در صفحات 3 یا 4 گوگل وجود داشته باشند و متأسفانه سئوی سیاه گرافیک نادان برای جلب مشتری آنها را تحت تعقیب قرار داده است.

3- سابقه واقعی شرکت طراحی لوگو

به طور طبیعی ، تجربه در هنر مانند طراحی ، به ویژه طراحی لوگو ، که نیاز به خلاقیت زیادی دارد ، حرف اول را می زند. پیشنهاد می کنم تاریخچه شرکت انتخابی خود را بررسی کنید ، بهترین راه این است که از نمونه کارهای آن شرکت و سابقه مدیر و موسسان شرکت مورد نظر خود پیروی کنید. و اگر قرار است پول زیادی به شرکت منتخب خود بپردازید ، با چند مشتری که شرکت طراحی آنها ادعا می کند لوگو و هویت بصری آنها را طراحی کرده و برخی از سوالات خود را انجام دهید ، تماس بگیرید.

4- مشاهده نمونه کارها واقعی و استفاده شده

این یک مورد بسیار بسیار مهم است و پیشنهاد می کنم توجه زیادی به آن داشته باشید زیرا بسیاری از وب سایت ها و شرکت ها هستند که نمونه های طراحی لوگو را در گالری خود با نام های مختلف قرار داده اند ، اما واقعی و کاربردی بودن لوگوها را انکار نمی کنند. مشکل این است که این شرکت به دلیل ضعف در کار مشتریان کمی دارد و ناگزیر طراحی لوگو را برای نام های ذهنی انجام می دهد و اقدام بسیار ناخوشایند دیگری که برای مجموعه ما اتفاق افتاده این است که نمونه کارهای خوب شرکت را سرقت کرده و آن را در سایت قرار دهید. آن را با نام بفروشید این خود آنها هستند که ترجیح می دهم در مورد آنها زیاد صحبت کنم. پیشنهاد می کنم برخی از آنها را بررسی کنید تا از واقعی بودن نمونه لوگو مطمئن شوید.

5. با اتودهای رایگان خداحافظی کنید

اگر شرکت ادعا می کند که چندین مورد برای شما دارد اتود رایگان طراحی کنید و اگر دوست دارید برای شما هزینه دارد ، بلافاصله این مجموعه را از لیست خود حذف کنید زیرا این روش افراد یا شرکتهایی است که به دلیل کار ضعیف و در نتیجه بیکاری از وکتورهای آماده موجود در وب سایت ها یا سازندگان لوگو استفاده می کنند ، و آنها طرحی را برای چند نفر طراحی می کنند. بهترین دلیل برای رد این نوع کار این است که اگر شرکت از پشتیبانی واقعی برخوردار است ، باید به اجاره ، اجاره یا خرید ملک ، پرداخت هزینه برق ، آب و تلفن بپردازد و هر ساعتی که طراح برای کارفرمای خود کار می کند نیاز به پرداخت دارد ، بنابراین طراحی لوگوی رایگان فقط یک تکنیک است !!! به گفته یکی از اساتید ، آنقدر طراح خوبی باشید که مشتری به دنبال شما باشد نه برعکس.

6- وب سایت های داراد اینمد را انتخاب کنید

اگر مجموعه یا شرکت تبلیغاتی را انتخاب کرده اید ، وب سایت آن را بررسی کنید تا نماد یا تصویر اعتماد ملی را دریافت کنید ، به ویژه از فوریه 1999 ، زمانی که داشتن کد مالیاتی و احراز هویت کامل مدیران سایت برای به دست آوردن نماد اجباری شد ، و این باعث شد مجموعه ها و شرکت های معتبر در رقابت.

7- قیمت طراحی لوگو

قیمت طراحی لوگو همچنین یکی از بزرگترین عوامل در انتخاب مدیر طراحی لوگوی کارفرما است که متاسفانه اغلب منجر به انتخاب اشتباه صاحبان مشاغل می شود و به دلیل 1 میلیون بالاتر یا پایین تر ، هر دو پول زیادی می پردازند و از طراحی خود رضایت چندانی ندارند. لوگو. من باید یک مثال مشهور بیاورم که هیچ ارزانی غیرمنطقی نیست و هر گرانی فقط خوب نیست.
این امکان وجود دارد که شرکت های طراحی لوگو وجود داشته باشند که لوگوها را برای 200 هزار تومان طراحی می کنند ، به عنوان مثال فقط برای جذب کار و ایجاد اختلال در بازار طراحی و از طرفی شرکت هایی که فقط یکبار با تعداد بسیار بالا از مشتری پول می گیرند و آینده همکاری با مشتریان هیچ چشم اندازی ندارد.
برای سهولت انتخاب شرکت طراحی لوگو خود ، کمی سخاوتمندتر عمل کنید ، زیرا در بسیاری از مقالات اشاره کرده ایم که لوگوی لوگوی کسب و کار شما ، همه موارد فوق را در نظر بگیرید و بدانید که برای طراحی یک لوگوی جذاب و خلاق ، چندین طراح مورد نیاز آنها روی پروژه شما کار می کنند و زمان زیادی را صرف آن می کنند ، بنابراین کار گروهی برای مدیر پروژه هزینه بر است و البته شرکت طراحی باید هزینه ای مقرون به صرفه از کارفرما بگیرد. من از همه مشتریان عزیز می خواهم که ارزش یک اثر هنری قوی و خلاق را بدانند و آن را با آثار آماده ارزان قیمت که حتی قابل ثبت نیستند ، مقایسه نکنند.

8- زمان تحویل کوتاه لوگوی اشتباه

تبلیغات و پیوندهای زیادی مانند طراحی لوگو در 24 ساعت ، طراحی لوگو رایگان و .. مشاهده کرده اید اکیداً توصیه می کنم که هرگز به این سایت ها توجه نکنید زیرا اولین گزینه برای طراحی لوگوی حرفه ای ضریب زمان و حداقل آن است. زمان طراحی لوگو در مجموعه ما 15 روز کاری است و ما حتی با بالاترین قیمت سفارشات طراحی لوگو را نمی پذیریم. کرد. زمان مناسب برای ایجاد ایده و اجرای لوگو ، نتیجه خروجی لوگوی طراحی شده و رضایت کامل کارفرما را نشان می دهد.

9- شرکت منتخب به نظر شما احترام می گذارد

گروه طراحی یا آژانس تبلیغاتی را انتخاب کنید که نظر شما را جویا شود ، اطلاعات کاملی از خود و سلیقه خود دریافت کنید ، و در صورت درخواست نظرات و ویرایش در مورد اتودها ، تا زمانی که به طراحی آسیب نرساند و در محدوده شما باشد تخصص اجرا و اعمال تغییرات. البته این مورد محدودیتی دارد که مجری و کارفرما باید مشخص کنند.

10- نحوه تسویه حساب شرکتهای معتبر

قبل از توضیح نحوه تسویه حساب ، به شما دوست عزیز پیشنهاد می کنم که با شرکت طراحی لوگو خود به صورت حضوری یا آنلاین همکاری کنید. قطعاً یک قرارداد محکم است و بین ما و شرکت قانونی وضع کنید تا همه وظایف هر دو طرف در آن مشخص شود ، به ویژه تعهدات زمانی و مالی. توجه: اگر شرکت پیش پرداختی از شما دریافت نمی کند ، این را شانس و نبوغ خود حساب نکنید ، پیش پرداخت تعهد به شرکت طراحی خواهد بود و شما را ملزم به پیگیری پروژه خود می کند. طبق ضوابط موجود در قرارداد نمونه انجمن طراحان ، 50٪ از کل مبلغ قرارداد باید در ابتدای کار توسط مجری گرفته شود تا ادامه پروژه و هزینه ها و زمان صرف شده توسط طراحان و 50٪ باقی مانده در زمان تکمیل و تأیید لوگوی طراحی شده. دریافت می شود و سپس فایل منبع با کیفیت لوگو در قالب بردار یا بردار تحویل داده می شود.


نکته پایانی: بهترین شرکت طراحی لوگو در شهر یا تهران شما را می توان با رعایت نکات فوق و با هزینه مناسب به درستی انتخاب کرد ، مشروط بر اینکه فریب تبلیغات دروغین را نخورید و معتقد باشید که طراحی لوگو در زمینه طراحی گرافیک یکی از تخصصی و این سخت ترین هنرهای تجسمی است و تعداد کمی از طراحان پس از تحمل سختی های زیاد و کسب تجربه سالها بر این هنر مسلط شده اند ، بنابراین به هنرمندان عزیز ما اعتماد و اعتماد داشته باشید و بدانید که هرگز نمی توان برای چنین هنری و طراح قیمتی تعیین کرد. یا تیم طراحی لوگو حرفه ای را با شخصی که دو روز است که فتوشاپ را یاد می گیرد مقایسه نکنید.

لوگو نگین درخشان کسب و کار شما ، این نگین را به زیباترین شکل به نمایش بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید