تاثیر رفتار بر رشد نام تجاری


نقش رفتار و احساسات در جذب مشتریان یک نام تجاری

اکثر متخصصان نام تجاری و بازاریابی دیجیتال آنها می دانند که مشتریان دائمی بهتر از مشتریانی هستند که یکبار خرید و خروج می کنند ، و از سوی دیگر ، دستیابی به درآمد پایدار و پایدار هم از طریق مشتریان وفادار و هم از مشتریان عمومی با مارک مناسب امکان پذیر است.

یک کسب و کار موفق و دوراندیش نه تنها باید خریداران بالقوه را به مشتریان واقعی تبدیل کند ، بلکه باید خدمات با کیفیت مناسبی را برای جلب خرید مجدد مشتریان از شما ارائه دهد. در غیر این صورت شما باید یک برند عالی برای کسب و کار خود ایجاد کنید تا در رقابت پیروز شوید.

لوگوی علامت تجاری نمایندگی و ویترین برند شما است ، جایی که مصرف کننده وقتی لوگو را می بیند یا مارک یا صدای خدمات و کالاهای شما را به افراد واقعی که با مارک شما سروکار دارند ، می شنود. راه ارتباط با این افراد از طریق روابط عاطفی است ، بنابراین یک برند پایدار از نظر ارتباط احساسات و درک مسائل و مشکلات جهان و منطقه جغرافیایی که محصولات یا خدمات برند شما در آن فعال است باید اولویت اصلی در طراحی و بازاریابی شما باشد. به

پنج نکته کلیدی در ارتقاء نام تجاری

1- واکنش به محصول شما:

ارتباط با مشتری از طریق لوگو ریشه در روانشناسی انسان دارد ، بنابراین مرور مشتری با استفاده از طراحی نام تجاری به شما کمک زیادی می کند. س Theال این است که آیا محصول شما نیازهای فوری مصرف کننده را برآورده می کند؟ شاید محصول شما طوری طراحی شده باشد که احساس راحتی و امنیت را برای مشتری ایجاد کند.

یافتن بازخورد مشتری در مورد محصول شما به عنوان پایه و اساس لوگوی برند شناخته می شود و به موفقیت بلند مدت برند شما کمک می کند. به عنوان مثال ، یک نوشابه با کیفیت معمولی در یک منطقه جغرافیایی و فرهنگی ممکن است از یک نوشیدنی با کیفیت بالا محبوبیت بیشتری داشته باشد و تنها دلیل آن اندازه مالی و اقتصادی آن شهر یا محله است و ما باید به این نکته توجه کنیم آنها می خواهند از Use it استفاده کنند و آیا آرم برند محصول طوری طراحی شده است که برای مشتریان این منطقه قابل درک باشد و احساسات بیشتری را برانگیزد.

2- روانشناسی انسان:

همانطور که قبلاً ذکر شد ، نام تجاری و روانشناسی ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند و احساسات در مغز انسان ریشه دارد ، به همین دلیل است که روانشناسی وقتی نام تجاری مهم است .

به رنگ ها توجه ویژه ای داشته باشید زیرا مغز انسان به طور غریزی به هر رنگ به طور جداگانه واکنش نشان می دهد ، بنابراین هنگام طراحی یک برند ، به این فکر کنید که قرار است در ذهن مخاطب چه چیزی ایجاد کنید و رنگ مورد نظر شما. انتخاب کنید . برای مثال ، از رنگ آبی برای ایجاد آرامش و اطمینان خاطر و از قرمز برای بیان شدت و تکرار استفاده کنید.

3- با توجه به شغل خود مخاطبان خود را انتخاب کنید:

هنگامی که یک برند جدید برای گسترش فعالیت ها و محصولات برند خود طراحی می کنید ، یا یک کمپین تبلیغاتی برای توسعه نام تجاری خود می نویسید ، به مخاطبان موردنظر خود می رسید و برای مشتریان وفاداری که از روز اول با شما بودند ، پایگاه ایجاد می کنید ، برای این کار باید توجه کنید مطمئن شوید که مارکی را که می خواهید از نظر موقعیت جغرافیایی ، وضعیت اقتصادی ، فرهنگ و گروه سنی بازار هدف مناسب باشد طراحی و انتخاب کنید. برای ایجاد پیوند پایدار با گروه هدف ، باید نیازها و خواسته های احساسی آنها را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید افراد ثروتمند و مرفه مشتری شما باشند ، باید لوگوی خود را به گونه ای در نظر بگیرید که در طول تبلیغات القا شود.

4- با مشتریان خود داستان بسازید:

همه دوست دارند یک داستان خوب برای محصول خود ثبت کنند و از آن برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کنند. اگر در برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی خود تبلیغ ، بنر ، تیزر یا بیلبورد شهری دارید ، بهترین راه این است که مشتریان شما بخشی از داستان برند شما و تبلیغات برند شما باشند ، در این صورت نام تجاری شما همیشه از طریق مشتریان شما زنده خواهد بود. باقی ماند.

5. پیام خود را مرتبط نگه دارید:

با توجه به اینکه جمعیت های مختلف به مرور مشتری شما می شوند ، نام تجاری شما برای جلب رضایت همه مخاطبان با چالش هایی روبرو می شود ، شما نمی خواهید در مقابل این چالش ها زانو بزنید و مشتریان قلبی خود را از دست بدهید ، بنابراین باید واکنش بازار هدف را در مورد محصول خود پیش بینی کنید. با حفظ پیام مربوط به آن واکنش ها ، پیش بروید و بین دو گروه مصالحه کنید.

پاسخ بازار هدف چیزی است که مشتریان را در وهله اول به سمت شما سوق می دهد. به عنوان مثال ، مک دونالد ، که بخش هایی از لیست خود را برای ارائه گزینه های سالم تر تنظیم کرده است. در حالی که اصول و مبانی اولیه یکسانی را حفظ کردند که به موجب آن توانستند مشتریان را جذب کرده و گزینه های مناسبی را برای مشتریان جدید خود ایجاد کنند. به این ترتیب ، آنها می توانند پیام خود را به دو گروه ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید