الکسا بازنشسته – آقای طراحی


الکسا در سن 25 سالگی بازنشسته شد

وب سایت الکسا که سال ها منبع رتبه بندی و تحلیل وب سایت های جهانی بوده است، طبق اطلاعیه ای در سایت این شرکت اعلام کرد که در تاریخ 1 مه 2022 فعالیت خود را پایان می دهد. وب سایت الکسا، یکی از زیرمجموعه های آمازون، در سال 1996 تاسیس شد و در سال 1999 توسط آمازون قدرتمند خریداری شد.

بسته شدن الکسادلیل بسته شدن الکسا چیست؟

برخی از کارشناسان وب و سئو علت خاموش شدن وب سایت الکسا را ​​وجود پیام رسان های مختلف با ترافیک بالا، وجود شبکه های اجتماعی و بازدید بالای سایت توسط گوشی های هوشمند می دانند، زیرا همه این عوامل باعث شده آمار و تحلیل های الکسا یکسان باشد. گذشته دقیق نبود، زیرا الکسا تنها با خرید اکانت های لهستانی بازدیدهای تلفن همراه را محاسبه و تجزیه و تحلیل می کرد.

الکسا در متنی که در تصویر مشاهده می کنید بدون اعلام قبلی و دلیل قانع کننده ای این تصمیم را گرفته است و از کاربرانی که اطلاعات خاصی در سایت دارند درخواست کرده است که بک آپ و بک آپ تهیه کنند.

اعلان بسته شدن الکسا

بسته شدن سایت الکسا برای بسیاری از کسب و کارها به ویژه شرکت ها و دوستان سئو در داخل ایران که اساس موفقیت کاری خود را در رتبه الکسای کارفرمای خود می دانستند بسیار گران تمام می شود، زیرا وب سایت هایی که رتبه های برتر الکسا را ​​کسب کرده بودند، مهم نیست که چه سیاه و سفیدی داشته باشند. سئو. یا سفید هزینه بالایی برای تبلیغات از مشتریان دریافت می کند که متاسفانه بسیاری از بازدیدهایی که از تعدادی از این سایت ها به وب سایت هدف ارجاع می شود جعلی بوده و تنها برای مدتی رتبه سایت را در الکسا بالا می برد که در این زمینه برخی تا حدی برای چنین اقداماتی دشوار می شود.

جایگزین الکسا چیست؟

مهم ترین سوالی که برای همه کاربران پیش می آید این است که با رفتن الکسا کدام وب سایت ها فرصت نشان دادن قدرت خود را خواهند داشت و زمان آن رسیده که سایت های تحلیلی قدرتمندتری وارد عرصه فضای مجازی شوند که یکی از آنها Analyzer و مشابه وب است. که لوگوی آن در زیر قابل مشاهده است و در آینده خدمات جدیدتر با خدمات بهتر در راه است.

آرم مشابه وب

دیدگاهتان را بنویسید