«خورده عادات نوجوانی» در بازار منتشر می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «خورده هابیثایی طحناری» نوشته کیث گلادین با ترجمه شکیبا قاسمی توسط انتشارات آلاچیق کتاب منتشر و راهی بازار نشر شده است.

وقتی صحبت از ایجاد عادات بهتر می شود، حتی کوچکترین چیزها نیز ارزشمند می شوند. تمرین عادات خوب راز موفقیت نوجوانی است که سعی می کند نمرات خود را بهبود بخشد، دوستان جدیدی پیدا کند یا برای یک هدف خاص پول پس انداز کند.

این کتاب همچنین فرصتی برای نوجوانان است تا پایه های موفقیت آینده را بسازند و یاد بگیرند که چگونه عادت های خوب و پایدار بسازند. نکات ساده و تمرین های عملی کتاب راهنمای گام به گام برای ایجاد تغییرات آهسته و پیوسته در جهت اهدافتان است.

نوجوانان در این کتاب می آموزند که چه دانشی در یک عادت نهفته است و چگونه می توانند با رعایت سه مرحله رفتار مثبت را به رفتاری دائمی تبدیل کنند.

چگونه می توانند با انجام عادات مختلف در خانه، مدرسه و جامعه، جنبه های مختلف زندگی مانند سلامت، ارتباط، مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی را تغییر دهند و البته چگونه می توانند با انجام عادات کوچکتر و در عین حال سازنده تر زندگی کنند. به عنوان یک برنامه خواب منظم یا سبک یادگیری مشکلات کمتری دارند.

این کتاب در 152 صفحه و با قیمت 70 هزار تومان منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید