امام جمعه ارومیه: مردم ایران سازمان دهندگان اغتشاشات را ناامید کرده اند



به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان بی نظیر بود و آشوبگران و حامیان آنها را بیش از پیش ناامید کرد.

وی تصریح کرد: چهره شورشیان به طور کامل آشکار شده و با توهین به قرآن، پرچم کشور و مساجد، چهره واقعی خود را نشان داده اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی درباره برخورد با کلاهبرداران گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که با آنها یکسان برخورد نشود زیرا عده ای فریب خوردند اما عده ای مرتکب جرم شدند.

وی ادامه داد: با کسانی که به اموال عمومی آسیب زدند و آتش زدند، به قرآن توهین کردند، کشتند و دستبرد زدند و همچنین با افرادی که کلاهبرداری کردند، نباید با آنها برخورد شود، بلکه باید عدالت را اجرا کرد.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه تنها تلاش دشمن این است که مردم ما را مایوس و جوانان را از آینده ناامید کند، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند هرکس با گفتار و عمل ناامیدی را به جامعه تزریق کند در صف دشمنان است. و هرکسی که امیدوار است آینده را به مردم تزریق کند به نفع ایران است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: همه مسئولان باید شبانه روز تلاش کنند تا مردم را امیدوار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی یادآور شد: دانشمندان ایرانی به موضوعات علمی جدیدی دست یافته اند که در دست چندین کشور است و اخباری که هر روز از پیشرفت های علمی کشور منتشر می شود به این امر اشاره می کند و دشمنان نیز با دیدن این موفقیت ها به این موضوع اشاره می کنند. توطئه برای جلوگیری از پیشرفت کشور.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه کشور با سرعت در حال حرکت و گسترش روابط با کشورهای دیگر است، گفت: دشمنان با دیدن این تحولات فکر می کنند اگر ایران در کوتاه ترین زمان کنترل نشود نمی توانند این کشور را بشکنند، بنابراین می خواهند جلوی آن را بگیرند. با شورش

وی تصریح کرد: تمام فکر و ذکر دشمن این است که ما را ناامید کنند و در 43 سال گذشته هر کاری کردند نتوانستند نتیجه ای از زحمات خود بگیرند، لذا امروز تلاش می کنند مردم را ناامید کنند، هر کاری می کنند. دستاوردهای کشور در عرصه‌های مختلف ناچیز است، در حالی که ایران در قدرت دفاعی و سایر عرصه‌ها به جایگاه بالایی دست یافته و به سرعت در حال پیشرفت است.

حجت الاسلام والمسلین قریشی ادامه داد: دشمنان در چند روز گذشته 40 هزار دروغ از طریق رسانه های خود منتشر کردند و میلیون ها بار به اغتشاش طلبی کردند تا اینکه مجموع اغتشاش گران کشور به 200 هزار نفر رسید.

امام جمعه ارومیه همچنین پنجمین سالگرد تاسیس بسیج مصطفین را گرامی داشت و در خطبه اول نماز نیز به سبک زندگی اسلامی و اخلاق دینی اشاره کرد.

نماز جمعه این هفته ارومیه با حضور پرشور مردم در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید