هوآوی در مورد مشکلات زیادی در ایجاد یک گوشی هوشمند پرچمدار صحبت می کند


ساخت یک گوشی هوشمند پرچمدار فرآیندی چالش برانگیز و پیچیده است که به طیف گسترده ای از اجزا و فناوری ها از جمله نمایشگرهای با وضوح بالا، دوربین های پیشرفته، پردازنده های قدرتمند و نرم افزارهای پیشرفته نیاز دارد. این قطعات باید از تامین کنندگان مختلف تهیه شده و برای تولید محصول نهایی به دقت مونتاژ شوند. علاوه بر این، فرآیند تولید به خودی خود پیچیده است و نیاز به کنترل های دقیق دارد تا اطمینان حاصل شود که هر دستگاه استانداردهای کیفی شرکت را برآورده می کند. هواوی اخیراً از مشکلاتی که در تولید سری میت 50 با آن روبه‌رو بوده است، خبر داده و همچنین به چالش‌های دیگری که تمامی تولیدکنندگان گوشی‌های پرچمدار با آن مواجه هستند، اشاره کرده است.

یو چنگدومدیر عامل گروه تجاری مصرف کننده هوآوی اخیراً با رسانه های چینی چالش های این شرکت در تولید سری میت 50 را مورد بحث قرار داده است. شما وی فاش کرد که فرآیند ساخت گوشی مذکور به دلیل نقص عمده در زنجیره تامین و عرضه محدود تراشه بسیار دشوار بوده است. با وجود این موانع، تیم این برند موفق شد پرچمدار خود را به مرحله تولید برساند.

یو چنگدو

مقاله مرتبط:

شما وی همچنین به تشریح موانع داخلی پیش روی این شرکت پرداخت. یکی از اعضای شرکت او به او گفت که موفقیت Mate 50 به دلیل هزینه بالا و محدودیت در جمع آوری فناوری های لازم غیرممکن است. با این حال، مدیرعامل هواوی مصمم بود که این محصول را به موفقیت برساند.

بر اساس گزارش Gizmochina، از زمانی که ایالات متحده محدودیت هایی را برای هواوی اعمال کرد، این شرکت چینی تنها به گوشی های 4G محدود شده است و این امر در مورد سری Mate 50 نیز صدق می کند. شما او گفت هواوی عملکرد 4G محصولات پرچمدار خود را بهبود بخشیده است و استفاده از فناوری Wi-Fi 6 به پر کردن شکاف ایجاد شده به دلیل کمبود 5G کمک می کند.

بطور کلی، شما او در مورد سری میت 50 ابراز اطمینان کرد و اظهار داشت که اگر این محصول عملکرد خوبی نداشته باشد بسیار ناراحت خواهد شد اما از عملکرد آن تا کنون راضی است. با وجود عدم پشتیبانی 5G در سری میت 50، این گوشی های پرچمدار ویژگی های جذاب دیگری مانند فناوری تصویربرداری XMAGE را ارائه می دهند. قابلیتی که به ضبط تصاویر با وضوح بسیار بالا کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید